Tlac na appletalkovej tlaciarni

Pondělí Prosinec 9 08:16:23 CET 2002

On Mon, Dec 09, 2002 at 07:34:48AM +0100, Vladimir Rengevic wrote:
> Pekny den ;o))
>
> Potreboval by som vyriesit maly problem - k osvitovej jednotke mame RIP,
> ktory sa tvari ako tlaciaren - ale na appletalkovej sieti. Bezi pod
> AIXom, ale
> nedari sa mi nakonfigurovat TCP/IP. Chcem ist inou cestu - potreboval
> by som nakonfigurovat server tak, aby som nan nieco cez netatalk alebo
> sambu vytlacil a tlacovy demon to nan poslal. Samozrejme pomocou
> appletalkoveho protokolu. Vie mi nekto poradit ci je konkretne toto mozne?

potrebujete netatalk. Z neho program 'pap'.
man nbplkup
man pap

Uz to nepouzivam, ale nakonfiguroval som si cez lprngtool tlaciaren ako
DIRECT a potom som to v konfiguracii zmenil.
Podla /usr/share/lprngtool/master-filter do premennej PRINTER v subore
/var/spool/tlaciaren/general.cfg treba dat hodnotu ATALK. A vytvorit
subor /var/spool/tlaciaren/.paprc, kde bude zadefinovane meno tlaciarne
zistene pomocou 'nbplkup'.

Studium skriptu 'master-filter' doporucene.