OT - zkusenosti s nakupem knih pres Amazon.com?

obr na nri.cz obr na nri.cz
Pondělí Prosinec 9 08:13:02 CET 2002

On Sun, Dec 08, 2002 at 01:30:35PM +0100, Debian User wrote:
> Vim, ze je to ponekud OT, ale zajimalo by me, zda tu ma nekdo zkusenost
> s nakupem pres Amazon.com. Sice jsem si dohledal vetsinu veci ve FAQs,

mam

> ale zajimala by me prakicka zkusenost s nakupem. Hlavne by me zajimalo,
> kolik stoji "postovne a balne". Jestli jsem to dobre pochopil, na knihy
> by to mely byt cca 4$ za kazdou polozku + cca 4$ za celou zasilku pro
> Evropu. Ne ze by postupne nektere veci nevychazely v cestine, ale...

uvedu 2 nakupy:

1 kniha 5 videokazet:
Subtotal:            $132.75
Shipping & Handling:  $17.93

3 knihy & 3 videokazety:
Subtotal:           $198.82
Shipping & Handling: $21.93

Pozor aby to nepresahlo 8 000, tusim ze pak je nejakej problem se clem.
Skoda, ze jste se neozval drive mohl jste mit postovne zdarma.

Muzete si udelat objednavku jen jako a kouknout se kolik to vychazi.

BTW nechce nekdo 'Programming Linux Games' ?

mila