dve virtual domeny v postfixu

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Prosinec 9 10:42:20 CET 2002

Mam nakonfigurovane dve virtualni domeny,
prvni.cz a druha.cz. Obe odesilaji postu
jako nekdo na prvni popripade zase_nekdo na druha.cz

Vysledna posta mi dochazi na server mail.prvni.cz
a veskera posta ma prepsanou adresu na nekdo na mail.prvni.cz
Podle souboru virtual se mi rozhazuje do schranek.

Nasadil jsem RAV antivir pro Postfix, licenci na DVE domeny.
Jenze: RAV chape jako domenu i nazev stroje, takze podle
neho mam domeny TRI a jednu mi odmita scanovat.

Postfix mam nastaven
myhostname = mail.prvni.cz
mydomain = prvni.cz
myorigin = myhostname

Pokusil jsem se zmenit

myorigin = mydomain

a scanovat domeny prvni.cz a druha.cz,
ale pak mi to neprepisovalo doslou postu pro mail.prvni.cz
a ta mi prochazela mimo kontrolu.

Takze zatim nescanuji jednu domenu smerem ven a hledam
nejake reseni

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz