Lze obejit logovani?

Petr Janda janda na mendelu.cz
Pondělí Prosinec 9 15:54:46 CET 2002

>   No, xserver je mozne spustit normalne z nejakeho skriptu /etc/init.d. (Ale
> predtim dat su na uzivatele, aby nebezel na roota :-)
>
>   Pokud by slo o konzolovou aplikaci, tak viz man inittab.
>
> 							Michal Kara

Mam za to, ze z inittabu se da spustit i script. Neco jako (tak
velice priblizne)

v souboru /etc/inittab
bez_loginu:4:respawn:/etc/init.d/muj_skript.sh

soubor /etc/unit.d/muj_skript.sh
#!/bin/bash
su - uzivatel -s /bin/bash -c '/usr/bin/X11/startx

melo by to nastartovat X-y stejne jako kdyby se uzivatel prihlasil a
spustil je sam. Pokud spadnou mely by se znovu rozjet.
(bez zaruky man inittab je pro tento pripad opravdu velmi vhodne cteni)

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.