Lze obejit logovani?

Vasek Porod porodik na centrum.cz
Úterý Prosinec 10 10:05:48 CET 2002

> Mam za to, ze z inittabu se da spustit i script. Neco jako (tak
> velice priblizne)
>
> v souboru /etc/inittab
> bez_loginu:4:respawn:/etc/init.d/muj_skript.sh
>
> soubor /etc/unit.d/muj_skript.sh
> #!/bin/bash
> su - uzivatel -s /bin/bash -c '/usr/bin/X11/startx
>
> melo by to nastartovat X-y stejne jako kdyby se uzivatel prihlasil a
> spustil je sam. Pokud spadnou mely by se znovu rozjet.
> (bez zaruky man inittab je pro tento pripad opravdu velmi vhodne cteni)

neco velmi podobneho jsem jiz zkousel, zkusil jsem i presne toto a
nefunguje to. X serveru nejak vadi, ze neni pousten z konsole. Vypisuje
to toto:
Fatal server error:
PAM authentication failed, cannot start X server.
        Perhaps you do not have console ownership?

takze bych to cele potreboval nejak obalamutit, aby si to myslelo, ze
poustim startx z konsole.

Dekuji za dosavadni a uvitam dalsi reakce

Vasek Porod