mailman

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 9 16:30:27 CET 2002

On Mon, 9 Dec 2002, Leos Literak wrote:

> Ahoj,
>
> mate nekdo zkusenosti s mailmanem? Museli
> jsme jej reinstalovat a od te doby vsechny
> prichozi maily uklada do adresare qfiles
> a nerozesle je :-(((

Nevim jestli to souvisi zrovna s timhle, ale kdyz jsem prechazel na
postfix tak mi to nechtelo chodit protze postfix se snazil spustet
z aliasu ty mailman skripty jako nobody a ja mel v mailmanu zkonfigurovano
tusim mail nebo tak neco (pro sendmail).

Jo a mrknete se do locks jestli tam nezustalo neco viset - kdyz tak smazat.