mailman

Leos Literak literakl na centrum.cz
Pondělí Prosinec 9 16:36:22 CET 2002

Petr Simek wrote:
> Nevim jestli to souvisi zrovna s timhle, ale kdyz jsem prechazel na
> postfix tak mi to nechtelo chodit protze postfix se snazil spustet
> z aliasu ty mailman skripty jako nobody a ja mel v mailmanu zkonfigurovano
> tusim mail nebo tak neco (pro sendmail).

pomalu si zacinam myslet, ze to bude tim. jak jste to vyresil?
ja jsem zkusil prekompilovat mailmana s timto gid, prestal
hlasit chyby, ale nepracuje. zarazi me, ze check_perms tvrdi,
ze je vse OK, ale asi nebude.

jak se da nastavit postfix, aby je spoustel pod uzivatelem mailman?

> Jo a mrknete se do locks jestli tam nezustalo neco viset - kdyz tak smazat.

ten adresar je prazdny

diky
	Leos

--