jak na obrazky s vodoznakem?

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Pondělí Prosinec 9 23:26:34 CET 2002

Zdravim,
chtel bych dat sve fotografie na Internet, ale nechce se mi je vystavit
jen tak. Rad bych je opatril nejakym vodoznakem, co mozna nejmene
zasahujicim do kvality obrazku, ale pritom co mozna nejodolnejsim proti
odstraneni.
Pri hledani jsem narazil na pojem steganografie, pry jde o vkladani
skryteho textu napr. do obrazku, snad by to slo vyuzit i jako vodoznak.
Neznate nekdo nejaky dobry program pro Linux? Dokaze takoveto vodoznaky
detekovat napr. Adobe Photoshop?

Dale jsem narazil na informaci, ze je mozne zlomit Apache ke spolupraci
s Gimpem tak, aby pri vysatevni kazdeho obrazku byl do nej pridan
vodoznak. Tedy, ze ja obrazky proste ulozim na disk a o vic se nestaram,
kdykoli vsak vezme Apache jakykoli z techto obrazku, opatri jej pred
odeslanim vodoznakem. Nevite, jak na to?

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz