jak na obrazky s vodoznakem?

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Úterý Prosinec 10 01:02:45 CET 2002

> Dale jsem narazil na informaci, ze je mozne zlomit Apache ke
> spolupraci s Gimpem tak, aby pri vysatevni kazdeho obrazku byl do nej
> pridan vodoznak. Tedy, ze ja obrazky proste ulozim na disk a o vic se
> nestaram, kdykoli vsak vezme Apache jakykoli z techto obrazku, opatri
> jej pred odeslanim vodoznakem. Nevite, jak na to?

Skriptovat v gimpu se da nekolika zpusoby, zacal bych hledat v dokumentaci
ke gimpu. Kazdopadne se mi ale nezda rozumne dynamicky vzdycky pri
pristupu k obrazku ho hnat nejakym filtrem (to muze byt docela casove
narocne), kdyz se to da udalat jednou.

-- Honza