optimizace jadra

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Prosinec 10 08:32:35 CET 2002

> Nicmene to NEopravnuje k tvrzeni, ze "vlastni kompilaci"
> ziskate radove rychlejsi stroj.

Jiste. Proto moje prvni veta byla: "Asi jak na cem." Rekl bych, ze v ni jsem
jaksi velice strucne shrnul to, o cem jste se rozepsal na vice radcich.
Takze jinak. Pokud ten muj mail vyznel jako reklama na kompilaci jadra, tak
beru zpet a napsal bych to takhle:

Kompilace muze vyrazne urychlit, ale nemusi. Ja zazil vyrazne zrychleni jen
jednou v zivote.

K puvodnimu tazateli: Tahle rada vam asi moc nepomohla. Pokud mate dostatek
casu a chut se do toho pustit, tak to zkuste. Vzdycky se muzete vratit k
puvodnimu jadru.

TNX