optimizace jadra

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Prosinec 10 09:34:46 CET 2002

> to totiz na
> tak tohle mi nedá a zeptám se co jse konkrétně měnil oproti
> distribučnímu
> jadérku a co se o kolik zrychlilo ?

Uff, vy me teda nicite. Zacinam mit pocit, ze to byla fakt nahoda. Ale
dobra, zapnul jsem podporu spravneho procesoru, chipsetu a vyhodil jsem
uplne vsechno, o cem jsem si myslel, ze to nebude potreba. Zadne USB,
Firewire, SCSI ... minimalni jadro. Jinak ten stroj neumel ani ATA66, takze
nebyl nijak extra rychly. Ale ten prvni start KDE byl proste fakt strasny.
Zustala podpora pro sitovku, AGP, PII chipset (nejsem si jisty, jestli tam
bylo pouze generic PII nebo neco vic - je to delsi dobu a doma, kde si s tim
hraju vic, mam Athlon)
Jinak to byl Celeron 400Mhz based on PII, Maxtor 4GB HDD, Nvidia Vanta 16MB
AGP, 128MB RAM, deska Soltek - typ si nepamatuju) KDE byly z distribuce RH a
jely v 1024x768 24bit barvy.
Nicmene, pokud se na tu skolu nekdy dostanu a ten pocitac jeste pojede, tak
tu konfiguraci jadra prinesu a poslu.

TNX