optimizace jadra

Pavel švarc stefan.samecek na volny.cz
Úterý Prosinec 10 10:45:04 CET 2002

Kovar Jan wrote:

> Uff, vy me teda nicite. Zacinam mit pocit, ze to byla fakt nahoda. Ale
:O))) ničení nebylo cílem, cílem je vyvrátit nebo prokázat vaše tvrzení, a
nejen vaše, skoro bych to nazval pověrou ;O)

> dobra, zapnul jsem podporu spravneho procesoru, chipsetu a vyhodil jsem
jádro s podporou správného procesoru se v RH pokud vím instaluje samo stejně
jako glibc

> uplne vsechno, o cem jsem si myslel, ze to nebude potreba. Zadne USB,
> Firewire, SCSI ... minimalni jadro. Jinak ten stroj neumel ani ATA66,
ano ale toto všechno jsou většinou moduly a pokud se nepoužijí zabírají
pouze místo na HDD

> takze nebyl nijak extra rychly. Ale ten prvni start KDE byl proste fakt
no pokud to byl opravdu "první" start hned po instalaci tak ten bývá
pomalejší vytváří se při něm totiž adresář ~/.kde plný konfiguračních
souborů

> strasny. Zustala podpora pro sitovku, AGP, PII chipset (nejsem si jisty,
> jestli tam bylo pouze generic PII nebo neco vic - je to delsi dobu a doma,
> kde si s tim hraju vic, mam Athlon)
> Jinak to byl Celeron 400Mhz based on PII, Maxtor 4GB HDD, Nvidia Vanta
> 16MB AGP, 128MB RAM, deska Soltek - typ si nepamatuju) KDE byly z
> distribuce RH a jely v 1024x768 24bit barvy.
> Nicmene, pokud se na tu skolu nekdy dostanu a ten pocitac jeste pojede,
> tak tu konfiguraci jadra prinesu a poslu.
spíš si sebou vezměte originální jádro a zkuste změřit rozdíly nějaký
benchmark už si jistě najdete :O)))

Stefan