naboreny hardware [aneb jak zachranit data z disku na odchodu]

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Úterý Prosinec 10 12:26:42 CET 2002

bl wrote:

> Pokial to mas na IDE tak vedsinou nie len cakat a citat chybove hlasky
> optimalne je stiahnut pomocou dd image a stoho to preparovat je to

coze? je prece jedno jestli chci stahnout soubor nebo image, kdyz
se to zastavi na XX-tem clusteru, ne?
btw ano, mam IDE

> no neverim ze na tom istom HW to raz vytuhne a raz pojde skor je tam
> rozdielny pristup k FS a preto moze niektori system pracovat "horsie"

Ne ne, ja prece necekam ze naborena data prectu.
Chtel jsem jen 'precti co jde a zbytek skipni', jenze na Linuxu bych
to delal tyden... nez by vyprsel kazdy timeout pri chybe cteni.
Na woknech to hodi chybu hned, ale zase jsem musel sedet s prstem
na 'Skip' :(

> riesenim casto vytvorenie image particie-disku a mount cez loopback ja
> tak riesim problemy z blbimy CD. navyse pri problemoch staci odpalit DD
> a skusit zas. nic sa nemountuje nic nezamyka.

podnetna myslenka :)
jen ze kdyz to na jednom clusteru blbne, nemuzu cekat ze to priste
blbnout nebude. A... uz jsi delal image 40GB disku?

--

                                     Jan Klügl