naboreny hardware [aneb jak zachranit data z disku na odchodu]

bl bl na mavipet.sk
Úterý Prosinec 10 13:42:24 CET 2002

> coze? je prece jedno jestli chci stahnout soubor nebo image, kdyz
> se to zastavi na XX-tem clusteru, ne?

podla mojich pozorovani je tam rozdiel (mam to odpozorovane na CD i
Floppy) pisem to co viem z vlastnej skusenosti

> btw ano, mam IDE

hold cena za usporu :(

> Ne ne, ja prece necekam ze naborena data prectu.
> Chtel jsem jen 'precti co jde a zbytek skipni', jenze na Linuxu bych
> to delal tyden... nez by vyprsel kazdy timeout pri chybe cteni.
> Na woknech to hodi chybu hned, ale zase jsem musel sedet s prstem
> na 'Skip' :(

mam dojem ze niekde sa da nastavit kolkokrat sa ma pokusat to precitat.

> podnetna myslenka :)
> jen ze kdyz to na jednom clusteru blbne, nemuzu cekat ze to priste
> blbnout nebude.

Tak nato ti len odporucim man DD a pozri si co ten "zazrak" dokaze
napriklad preskocit chybnu cast (ked zistis jej velkost mozes do image
vopchat na dane miesto 0x00 a jeto k dobrim veciam sa dostanes. A ked si
 spravne spominam jakym sposobom je vyhodnocovane ci su data spravne
precitana tak na viaceri krat mozes danu cast precitat (to urcite poznas
z ery dosu/amigy a opakovaneho retry kym to neprecital.

> A... uz jsi delal image 40GB disku?

nie len 18G. Navyse potrebujes image particie nie disku.

navyse pokial sa ti stim chce parat tak si mozes naprogramovat nieco co
z fat tabulky zisti kde je dany subor a pomocou DD to vytiahnut.

A este som zistil ze poskodene disky sa spravaju slusnejsie ked ich mas
primountnute ako RO

--
tak dobry videohry jako je telnet na sunovskej server,
to jinde neuvidis

ZZZZ
  Z zzzz
 Z    z