modprobe

Vaclav Peroutka vaclav.peroutka na s3group.com
Středa Prosinec 11 16:34:00 CET 2002

Ne ze bych tuto diskusi sledoval od zacatku...

Jednu z prvnich veci, co bych poradil, je nejnovejsi modutils (popsano v
dokumentaci jadra, kterou minimalni verzi modutils je ochotno jadro
akceptovat), pak nebudete muset pouzivat odkazovani do jednotlivych
adresaru, pak kompletne smazat ten adresar 2.4.18-10 a znovu nacisto
prekopirovat moduly ("make modules_install").

Paklize startujete to spravne jadro, pouzit "depmod -a".

Co ten prikaz vyda za vysledky ? Pokud bude vse v poradku, neni boha,
aby neslo "modprobe pcmcia_core"...

Vasek