optimizace jadra

Úterý Prosinec 10 14:51:16 CET 2002

Jirka Kosina wrote:
> Dobrym zacatkem treba pro ty experimentatory, kteri si chteji sve jadro co
> nejvice "odhlehcit" a zkoumat co to udela, je napriklad CONFIG_TINY.
> Tim, ze pouze do kernelu nezahrnu par featur prilis nicemu nepomuzu
> (alespon jiste ne radove).

	Super, dozvidam se to prvne a kdyz jsem zacal hledat vice, tak
skutecne, o teto volbe se mluvi __POUZE__ v nekolika mailing listech,
kernel-source-2.4.18-10 (resp. /usr/src/linux-2.4/*) se k tomu nezna
vubec, jak se clovek tedy takove veci ma dozvedet?

PS: Nechci vyvolavat flame, jen konstatuji fakta... (a pak ze debaty,
byt obcas plamenejsi jsou k nicemu)