optimizace jadra

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Prosinec 10 16:56:21 CET 2002

On Tue, 10 Dec 2002, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Super, dozvidam se to prvne a kdyz jsem zacal hledat vice, tak
> skutecne, o teto volbe se mluvi __POUZE__ v nekolika mailing listech,
> kernel-source-2.4.18-10 (resp. /usr/src/linux-2.4/*) se k tomu nezna
> vubec, jak se clovek tedy takove veci ma dozvedet?

Ja bych to videl takhle:

- kdo se spokoji s takovym kernelem, jaky mu predhodi vendor jeho
distribuce, ten se o takovychto experimentech dozvedet nepotrebuje
- kdo se s tim nespokoji, je plne v jeho rezii sehnat si vhodne studijni
materialy - napriklad ctenim prislusnych konferenci (v tomto pripade LKML,
apod.)

V kernelu CONFIG_TINY zahrnut neni proste proto, ze to skutecne je
experimentalni projekt toho typu, o kterem se tady mluvi - tedy si nekdo
"hraje".

Odkaz na tuto konkretni "hracku" ;) :

http://www.jaquet.dk/kernel/config_tiny/

(bohuzel ten server momentalne vypada ponekud down ;) ).

--
JiKos.