samba 2.2.7 , neda se prihlasit do domeny...

Jan Krnavek Jan.Krnavek na studentagency.cz
Úterý Prosinec 10 16:09:11 CET 2002

Ahoj vsichni,
snazim se rozchodit win domenu ,ale nejak se mi to nedari....
Muzete mi vyjasnit nekolik nejasnosti a zkontrolovat jestli me kroky pro
pripojeni pc jsou ok?:)

1)Vytvoril jsem v smbpasswd usera root  ,pomoci nej sem se prihlasil
do domeny i na WIN2k i WINxp ( s patricnou upravou reg).... muze se
user jmenovat jinak nebo to ma nejakou navaznost na unix
roota? kde se to pripadne voli?

2)Pocitac si po te vyzada restart  a kdyz se na logovaci strance hlasim do
domeny ,tak se vypise neco jako "domenovy radic neni k dispozici nebo je
spane
login a heslo.. "
... v /etc/passwd a smbpasswd je spravne pridany ucet pc  i  uzivatele
(pomoci skriptu
,tak jak je mam nastaveno v smb.conf)

3)Kdyz mam v pc uzivatele HANZ a  do smbpasswd/passwd se prida taktez HANZ
tak hesla musi byt u obou uctu stejna? Nebo jak to presne je? Kdyz mam
logovaci
dialog u XPcz nebo WIN2k  a zadavam heslo na ucet HANZ, tak to ma byt heslo
ma byt  ze  smbpasswd/passwd  nebo z WIN?

Prikladam smb.conf ...

Dik predem za radu HANZ

## ------------------- smb.conf -----------------------
[global]
   workgroup = TEST
   netbios name = DAT
   server string = Samba Server %v

   load printers = no

   log file = /var/log/samba/log.%m
   max log size = 500
   guest account = pcguest
   security = user

   password level = 8
   username level = 8

   encrypt passwords = yes
   smb passwd file = /etc/samba/smbpasswd

   logon drive = F:

  passwd program = /usr/bin/passwd %u
  passwd chat = *New*UNIX*password* %n\n *ReType*new*UNIX*password* %
n\n*passwd:*all*authentication*tokens*updated*successfully*

   username map = /etc/samba/smbusers

   socket options = TCP_NODELAY SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192

   local master = yes
   os level = 55
   domain master = yes
   preferred master = yes
   domain logons = yes

   add user script = /usr/sbin/useradd -d /dev/null -g machines -c 'Machine
Account' -s /bin/false -M %u

   add user script = /usr/sbin/useradd -s /bin/false %u
   domain admin group = @root

   dns proxy = no

   client code page = 852
   character set = ISO8859-2