optimizace jadra

Úterý Prosinec 10 16:57:44 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 01:29:49PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A rikam snad neco jineho? Na Vasi 'optimalizaci' jsem reagoval jeste
> dalsim doporucenim, co je na tom spatneho? Ja o 200kB kodu a kdy to ma
> smysl nezacal...

Pane Janousek, prosim - nechte toho.

Kolega X zde napsal, ze po rekompilaci jadra se mu na Celeronu 300 (nebo
kolik) se 64MB ram rozjelo KDE nevidanou rychlosti.

Napsal jsem, ze to pravdepodobne rekompilace nezachranila (z duvodu,
ktere mel na mysli), ze takovy vliv jeho upravy mit nemohly a ukazal
jsem na pravdepodobne zapnuti DMA (v dist. jadru pravdepodobne
blacklistovany chipset), ktere muze (ale nemusi) zpusobit katastrofu (a
chtel jsem vedet konkretni zmeny a ne jen obecne plky o uzasnem vykonu).

Dal jsem napsal, ze "vyhazovani" z jadra usetri radove stovky kB a ze to
ma smysl jen u systemu s radove desitkou MB (uvedl jsem 8MB), zduvodnil
jsem to a navrhl ucinnejsi postupy.

Vse ostatni je zbytecna flame a proto jsem psal, abyste brzdil. Tato
debata jiz s puvodnim nema zadnou vazbu a ja NECHCI pokracovat a cist
Vase dlouhosahle maily, kde pisete o nicem.

Zejmena pokud nechapete, ze distribucni jadro se od vanilla jadra lisi
ne tim, s cim distributor riskuje, ale tim, co se verejne pohybuje v
konferenci lkm (tj. de facto workaroundy) a tedy i tim, co se
pravdepodobne do jadra casem dostane (az se to ucese do prijatelne
podoby a nebo nahradi lepsim resenim). Racte se presvedcit v SRC
baliccich (a obsazenych zaplatach a -AC balicich).

Vase narazky na QA a vlastni lepsi jadra ponecham pro jistotu stranou.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz