optimizace jadra

Úterý Prosinec 10 17:30:38 CET 2002

Milan Kerslager wrote:
> Dal jsem napsal, ze "vyhazovani" z jadra usetri radove stovky kB a ze to
> ma smysl jen u systemu s radove desitkou MB (uvedl jsem 8MB), zduvodnil
> jsem to a navrhl ucinnejsi postupy.

	A ja tento postup doplnil (na nic jineho jsem nereagoval (ostatne jina
debata ma pozdeji casy, presvedcte se sam a nesirte vlastni bludy!) a
jasne citoval na co reaguji, vezmete si bryle pokud nejste schopen cist
pismenka... a nepodsouvejte mne a jinym neco co jsem nenapsal, nerekl a
je jen ve vasi schizofrenni hlave... (omlouvam se, ale uz nevim, jak to
napsat jinak)

> debata jiz s puvodnim nema zadnou vazbu a ja NECHCI pokracovat a cist
> Vase dlouhosahle maily, kde pisete o nicem.

	Na rozdil od Vas byl prakticky overeny koncept otazka jednoho odstavce
(vypusteni TCP/IP a komunikace via jine IPC prostredky nez BSD
sockety)... a o problemech s dietlibc apod. o jadre v jinem smeru ani
zminka... a kdyz neco nechcete, proc to sdelujete ostatnim, necinte to..'-)

> konferenci lkm (tj. de facto workaroundy) a tedy i tim, co se
> pravdepodobne do jadra casem dostane (az se to ucese do prijatelne
> podoby a nebo nahradi lepsim resenim). Racte se presvedcit v SRC
> baliccich (a obsazenych zaplatach a -AC balicich).

	A do te doby bude zakaznik vendora jadra skripet zubama, ze mu to
nechodi...'-) - lepsi radu byste nemel?