OT - zkusenosti s nakupem knih pres Amazon.com?

Jakub Vosahlo gxyz.jeddak na volny.cz
Úterý Prosinec 10 17:05:46 CET 2002

Hmm, tohle me prekvapuje. Zrovna mi dorazil balik s knihami z
amazon.co.uk, v celkove cene neco nad 3000,- a nic jsem neplatil. Na
baliku byla samozrejme deklarovana plna cena zbozi. A v minulosti (nekdo
pocatkem roku) jsem mel objednavku v cena skoro 7000,- (taky z Anglie). Da
se tohle nejak vysvetlit (nerad bych priste lital kvuli dvema knizkam po
cele Praze a platil clo a dan)?

Jakub Vosahlo

--
To post directly to me, remove the xyz string from my address.

On Mon, 9 Dec 2002, Michal Dobes wrote:

> Clovek mini, vyhlasky se meni. Bezcelni limit je 1500 Kc u jedne
> zasilky. Bezcelni limit 6000 Kc plati jen u baliku od fyzicke
> osoby pro fyzickou osobu, a to jeste za balik nesmi byt zadne
> protiplneni (=jde o dar). Navic mi na celnici bylo vysvetleno,

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com