MYSTERY SOLVED! [was Re: optimizace jadra ]

Úterý Prosinec 10 17:36:39 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 09:34:46AM +0100, Kovar Jan wrote:
> Uff, vy me teda nicite. Zacinam mit pocit, ze to byla fakt nahoda.
[cut]
> Ale ten prvni start KDE byl proste fakt strasny.
TUTO TO MAME!

Ked user spusti prvy krat KDE, meni sa zoznam fontov a robi kopa dalsich
humusov. Casto to trva dost dlho. Tie fonty trvaju ale podla mojej skusenosti
najdlhsie. Pri druhom starte su uz fonts.dir zapisane.

Viac info:
less /usr/bin/startkde
ls -alR ~/.kde/share/fonts

Takze ziadna magia s jadrom.

> Nicmene, pokud se na tu skolu nekdy dostanu a ten pocitac jeste pojede, tak
> tu konfiguraci jadra prinesu a poslu.
To som zvedavy :-)

> TNX
Bye,