optimizace jadra

Úterý Prosinec 10 17:43:54 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 05:30:38PM +0100, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> A ja tento postup doplnil (na nic jineho jsem nereagoval (ostatne jina
> debata ma pozdeji casy, presvedcte se sam a nesirte vlastni bludy!) a
> jasne citoval na co reaguji, vezmete si bryle pokud nejste schopen cist
> pismenka... a nepodsouvejte mne a jinym neco co jsem nenapsal, nerekl a
> je jen ve vasi schizofrenni hlave... (omlouvam se, ale uz nevim, jak to
> napsat jinak)

Racte si precist vase follow-up maily a kriticky zhodnotit svoje texty.

> A do te doby bude zakaznik vendora jadra skripet zubama, ze mu to
> nechodi...'-) - lepsi radu byste nemel?

Ze pokud tvrdite, ze jste problem vyresil, mel byste si najit a
ozaplatovat X chyb, ktere Vase vanilla jadro ma a jsou v linux-kernel
popsany a zdokumentovany.

Pro jistotu zminim jeste stress testy, ktere byste mel projit.

Pak muzete klidne tvrdit, ze *mate* neco lepsiho. Do te doby je to jen
spatny slepenec, kterym bych se zde nechlubil (to ze to "chodi" je jina
pohadka, ktere muzem, ale nemusime verit).

PS: uz se nenamahejte, Vase maily poslu do /dev/null, abychom ani
    jeden nekazil obecenstvu dojem.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz