samba, zamky, dosemu etc.

Petr Vejsada daemon na nospam.exe
Úterý Prosinec 10 17:54:50 CET 2002

Zdravim,

zprovoznil jsem Sambu 2.2.7, vsechno je OK, nicmene mi vrtaji hlavou kernel
locky. Na testovani jsem pouzil dBase IV v2.0 (Borland, DOS). Otevru si
nejakou .dbf z dvou windowsovych stanic, zkousim rlock() a na tentyz zaznam
rlock() z druhe stanice. Vsechno funguje OK. Pustim si 2 okna dosemu, jako
DOS mam MS-DOS 6.22 (s freedosem byly problemy prave se zamky), zkusim
totez, vse OK. Linux by mel podporovat zamky na cast souboru. Vzhledem k
tomu, ze na 2 paralelne pustenych DOSEMU na jednom stroji zamykani funguje
spravne, predpokladam, ze zamykani skutecne podporuje.

Problem je az tehdy, kdy na Windows udelam rlock() (database je na serveru
samba), pak zkusim rlock v DOSEMU (databaze je na filesystemu, kde poustim
DOSEMU a kde je ten server samba) a tam uz je to spatne. rlock() na windows
mi vrati .true., v DOSEMU bohuzel taky. V cem by mohl byt problem ?

kernel oplocks = yes

--
Petr /daemon(zavinac)svoboda(tecka)cz/