samba, zamky, dosemu etc.

Petr Balas petr-news na balas.cz
Úterý Prosinec 10 20:57:22 CET 2002

Petr Vejsada wrote:

> Zdravim,
>
> zprovoznil jsem Sambu 2.2.7, vsechno je OK, nicmene mi vrtaji hlavou
> kernel locky. Na testovani jsem pouzil dBase IV v2.0 (Borland, DOS).
> Otevru si nejakou .dbf z dvou windowsovych stanic, zkousim rlock() a na
> tentyz zaznam rlock() z druhe stanice. Vsechno funguje OK. Pustim si 2
> okna dosemu, jako DOS mam MS-DOS 6.22 (s freedosem byly problemy prave se
> zamky), zkusim totez, vse OK. Linux by mel podporovat zamky na cast
> souboru. Vzhledem k tomu, ze na 2 paralelne pustenych DOSEMU na jednom
> [...]

Nekdo tu nedavno doporucoval namountovat pro lokalni pouziti adresar s disky
dosemu prez sambu (smbmount) a to i lokalne t.j. vyexportovat prez sambu
a pak ten share na tomtez stroji opet namountovat pres smbmount. Mozna by to
prave na toto mohlo mit vliv. Zkuste a poreferujte o vysledku.

--
Petr Balas (petr at balas dot cz)