naboreny hardware [aneb jak zachranit data z disku na odchodu]

Ctibor ctiborot na volny.cz
Úterý Prosinec 10 21:56:21 CET 2002

O.

> Mozna, ze bude ma rada uplne mimo, ale presto...
> [...]
Taky jsem se divil ze mi stare disky odchazi rychleji nez jinym.
Podival jsem se do zdroje a ejhle, v usmernovaci ze spoje diod
byl odtaveny nejaky cin,asi tam tekl hezky proud.A disk odchazel tak, ze
nejdriv jel pul hodiny ok,pak se zahral a zacal delat chyby.