chybí /dev/sd* nebo scd*

Ctibor ctiborot na volny.cz
Úterý Prosinec 10 22:36:06 CET 2002

Tak jsem přes 2 hodiny šťoural v archivu a howto na linux.cz,ale nedaří
se mi rozjet vypalovačka ricoh. myslím,že problém je v tom, že v /dev
neni nic,co by se podobalo /dev/sd* nebo scd*.

Podobná věc mě trápí se čtečkou compact flash karet na usb.patřičné
moduly jádra mám, při zavedení modulu to nenadává,tak bych řekkl že OK.
Ale při mount to hlásí, že dev/sda neexistuje.

V ovládacím centru mandraku obě zařízení jsou,jen netuším jak dodat to
/dev/sda apod.
V instalaci jsem si nic atypického nevymýšlel, mám tam skoro vše z gpl
sady.
Dík za každé nasměrování. Ctibor

MDK 9
duron 800, 256mb ram