Chyby souboru (fs) s 2.4.20, reiserfs

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Prosinec 10 22:08:12 CET 2002

On Tue, 10 Dec 2002, oldfrog na volny.cz wrote:

> Ano, setkal, asi pred rokem a pul (?) - po trech mesicich a asi trech
> nekoreknich vypnutich stroje mi reiserfs zacal blbnout - textove soubory
> zacaly obsahovat binarni fragmenty, knihovny nesly nacist.... Tak jsem
> presel nakonec na ext2 a pozdeji na ext3. Kde byla chyba nevim, system

No, ale reiser, stejne jako napriklad ext3 v "defaultnim" rezimu zurnaluje
jen metadata, a nikoliv data, ne? Takze hypoteticky klidne muze dojit k
situaci, kdy vnitrrek souboru bude nekonzistentni (coz muze bolet
napriklad u netransakcnich databazi), ale nemelo by dojit k nejakemu
zmateni v datovych strukturach fs...Tedy mit vadny vnitrek souboru je
klidne mozne, IMHO.

I kdyz zrovna u sdilenych knihoven je to vice nez podezrele -
nepredpokladam, ze by do nich nejake procesy nejak intenzivne v beznem
provozu zapisovaly...;o

--
JiKos.