optimizace jadra

Úterý Prosinec 10 22:44:41 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 08:42:19PM +0100, Jarda Mikulík wrote:
> Ja se jich musim zastat, protoze ja si jadro kompiluju svoje vzdy. Pokud
>  tim na danych PC neziskam zadny vykon ani zadnou pamet, alespon mam
> povedomi o tom co se v jadre meni, co pribyva, co ubyva, apod. Takze
> kdyz uz pro nic jineho, dovoluje mi to mit prehled. Proto bych od tehle
> cinnosti nezrazoval. Treba se z nejakeho takoveho "stoury" vylihne guru,
> ktery bude psat ovladace do jadra a budeme z toho mit prospech vsichni.
Ja som uz par riadkov do jadra napisal a celkovo sa povazujem za linuxoveho
odbornika (guru by som este nehovoril :-)). Jadro som kompiloval uz stovky
krat a mozem zodpovedne vyhlasit, ze zvysenie vykonu sa tym da len v naozaj
specifickych situaciach (napr. blby ovladac alebo extremne malo ramky).

Ked to niekto chce sam robit, prosim, ja to robim casto tiez. Plne suhlasim aj
s tym, ze clovek ma potom vacsi prehlad o vyvoji. Ale nech netvrdi do vetra,
ako tym uzasne vsetko zrychli, ze robi "optimalizaciu jadra". Taketo pausalne
tvrdenie je blud.

> 	Jarda
Bye,

                           Reboot America.