Add: OT: Pripojeni IDE disku bez restartu.

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 11 00:27:02 CET 2002

> Tak ten je v Plzni za 350,-

Koukal jsem na fakturu a souhlasi to. S dani to bylo lehce pres 400.
Jinak ho ale moc nedoporucuju, byly v nem strzene zavity, takze jsem ho
zasrouboval ale uz nesel ven, a vubec se mi nezdal moc precizne udelany.

Navic tim hot-swap se asi mysli predevsim to, ze otocenim klicku se vypne
napajeni, coz delaji i ramecky, na kterych to neni explicitne napsane.
Jesli to staci nebo ne nevim, ja jsem to ze zvedavosti zkousel (deska s
integrovanym VIA radicem) a moc to nefungovalo (po znovupripojeni se uz na
disk nedalo dostat).

Kazdopadne doporucuju spis poridit poradny hlinikovy ramecek se dvema
vetraky za cca 600-700 Kc.

-- Honza