Add: OT: Pripojeni IDE disku bez restartu.

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 11 01:04:24 CET 2002

> Navic tim hot-swap se asi mysli predevsim to, ze otocenim klicku se vypne
> napajeni, coz delaji i ramecky, na kterych to neni explicitne napsane.
> Jesli to staci nebo ne nevim, ja jsem to ze zvedavosti zkousel (deska s
> integrovanym VIA radicem) a moc to nefungovalo (po znovupripojeni se uz na
> disk nedalo dostat).

Samozrejme je jasne, ze pokud to nepodporuje radic a OS, tak neni nic
divneho na tom, ze to nefunguje (a muzu byt rad, ze si neznicim HW,
ze). Slo mi o to, ze par lidi tu psalo, ze maji nejakou kucharku, se
kterou to funguje

- odmontovat, vypnout swapy, vyhodit oddily ze SW raidu apod.
- vypnout DMA
- vysunout

Pak by pry po zasunuti _melo_ vse opet chodit, coz me se nepodarilo. Navic
hdparm ma nejake options pro (de)registraci IDE zarizeni (-D a -R), ale s
temi mam problemy (chce to nejake cislo, ktere nevim, co ma znamenat a
dokumentace je velmi strucna).

-- Honza Houstek