Chyby souboru (fs) s 2.4.20, reiserfs

Michal Kaspar mkaspar na ksrzis.cz
Středa Prosinec 11 11:38:49 CET 2002

On Wed, Dec 11, 2002 at 11:22:39AM +0100, Milan Kerslager wrote:
> Jenze by tam (obvykle) nebyva bordel. ReiserFS nebyl v te dobe 100%
> spolehlivy a dokumentovane a reprodukovatelne problemy byly casto
> pretrasany v linux-kernel. SuSE ReiserFS pouzivala i pres to - to ovsem
> neznamena, ze by neexistovali lide "kterym to funguje" (mam tady taky
> jednoho), nicmene vyse uvedene stiznosti jsem slysel od vice jak 5
> ruznych nasazeni, kde to nebyla vina HW (takze to povazuji za historicky
> fakt).
>
> V soucasne dobe by nemely tyto problemy byt, i kdyz - ted se zrovna
> [...]

Bohuzel jsem zatim nemel cas udelat kompetni zalohu na jiny disk
a pokusit se ten problem zreprodukovat, takze nevim o mnoho vice, nez
kdyz jsem psal prvni prispevek. Nicmene ten pocitac obcas pouziji se
starsim jadrem (2.4.19) a zatim se problem nezopakoval, takze jako
nejzhavejsiho kandidata vidim prave jadro.

--
Michal Kašpar