copact flash na USB & linux

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Prosinec 11 16:37:11 CET 2002

On Wed, 2002-12-11 at 15:24, David Trcka wrote:

> Tak tam dejte IDE flashdisk a mate po starostech (teda relativne).

dost komplexny problem
usb citacka asi nenabootuje ale existuje compactflash to ide adapter a
cp sa potom sprava ako regulerny disk (len na niektorych doskach treba
vypnut lba)
horsie je ze cp rychlo odchadzaju
existuje este dom (disk on module) ktory je o cosi odolnejsi a lacnejsi
(aspon tam kde ja kupujem) lebo nepotrebujete adapter - on sa totiz
pichne priamo do ide konektora na doske
su rozne velkosti ale aj ked tie najvacsie pripominuaju velkostou
harddisk, zapisovanie a citanie ich nici a moznu odist
potrebujete este k tomu aj specialne distro ktore bude robit vsetko to
co chcete (niekedy to nie je take trivialne dat tam do toho cosi, napr.
Xy ale da sa) a bude to bezat bu iba z ramdisku alebo v kombinovanom
rezim s ro partisnou

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com