copact flash na USB & linux

Jirka 'Eagle' Novak eagle na unicode.cz
Středa Prosinec 11 17:34:31 CET 2002

> potrebujete este k tomu aj specialne distro ktore bude robit vsetko to
> co chcete (niekedy to nie je take trivialne dat tam do toho cosi, napr.
> Xy ale da sa) a bude to bezat bu iba z ramdisku alebo v kombinovanom
> rezim s ro partisnou
>
> dz

hmmm, ramdisk jsem opomnel (jeste jsem ho v linuxu nepouzival, tak me to
hned nenapadne). v nejhorsim pripade by se dalo nabootovat ze site a
pouzit ramdisk. ale ta sit se mi tam moc nelibi, je to dalsi podminka,
ktera muze byt v nejakem konkretnim pripade (nevim, proc me dnes napada
porad ten kamenolom :-)) tezko splnitelna.

--
Jirka 'Eagle' Novak
registered linux user #173581

E-Mail:   eagle na unicode.cz