iso do boot cd-rom

Ctibor ctiborot na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 12 00:42:57 CET 2002

rád bych se zbavil poslední dosové partišny na disku, ale potřebuji
občas spustit dos, třeba za účelem nastavení síťové karty apod.

Tak jsem pojal nápad vytvořit si cd s utilitkami,které bude
bootovatelné.

jenže xcdroast mi nechce vzít žádnou kombinaci freedos.iso ať
jako emulaci diskety nebo soubory z diskety bez emulace.

máte někdo zkušenosti s dosovým boot cd? mým ideálem je počítač 100% s
linuxem.

na internetu žádná isa bootdisket nejsou.zkusil jsem ho udělat
dd if=/dev/fd0 of=boot.img , soubor se vytvoří,ale xcdroast ho nechce .

ps:jestli je to moc OT,tak prosím soukromě