iso do boot cd-rom

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 11 23:55:10 CET 2002

Muzete zkusit bootovaci disketu z windows 98. Tu date jako boot na CDrom,
takze po bootu z CD to bude vypadat, jaky byste bootoval z diskety a hned
prvni dotaz, na ktery se disketa zepta je, zda chcete podporu CD-ROM.

Zvolite ano, vytvori se ramdisk, do ktereho se nakopiruji utility z
diskety a navic vidite CD, kde muzete mit pripraveno spoustu dalsich
programu.

-- Honza Houstek