Avaya usb client gold(ovladace)

Miroslav Maňásek manasek.edb na hitech.cz
Čtvrtek Prosinec 12 11:19:03 CET 2002

Dobry den,

> chtel jsem se zeptat jestli nemate nekdo nejake zkusenosti jak
> zrpvoznit Avaya usb client gold(128-bit)? Hledal jsem neco na
> strankach vyrobce a pisou tam ze zatim linuxove ovladace nejsou
> ale ze se planuji...Spousta lidi me odkazovala na ovladace firmy
> orinoco ale po dlouhych dobach stravenych u PC jsem dosahl nazoru
> ze asi orinoco usb nepodporuje...
>
> Dekuji za odpoved
>
> Jiri Vcelak

  nechci malovat certa na zed, ale nejake zkusenosti s Avaya USB silver mam
a jedina moznost jak tuto a IMHO i Vasi kartu zprovoznit je vydelat ji z
plastoveho obalu a strcit do PCMCIA -> PCI (nebo ISA) redukce. V soucasne
dobe IHMHO neexistuje zadny ovladac pro linux (a ze jsem se ho nahledal).
Pokud se Vam podari ovladac najit, byl bych Vam velmi vdecny za jakekoliv
informace.

S pozdravem

      Miroslav Manasek