Avaya usb client gold(ovladace)

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Sobota Prosinec 14 21:05:22 CET 2002

Dobrý den,
12. prosince 2002, 11:19:03, napsal jste:

> Dobry den,

>   nechci malovat certa na zed, ale nejake zkusenosti s Avaya USB silver mam
> a jedina moznost jak tuto a IMHO i Vasi kartu zprovoznit je vydelat ji z
> plastoveho obalu a strcit do PCMCIA -> PCI (nebo ISA) redukce. V soucasne
> dobe IHMHO neexistuje zadny ovladac pro linux (a ze jsem se ho nahledal).
> Pokud se Vam podari ovladac najit, byl bych Vam velmi vdecny za jakekoliv
> informace.

> S pozdravem

>       Miroslav Manasek
Musim se pridat k Vasemu nazoru. AVAYA USB zatim pod Linuxem ne.
Podivejte na:
http://lea-linux.org/pho/list.php?f=10&r=1

Protoze jsem se to snazil asi pred 14dny rozchodit a hledanim na
Internetu jsem stravil dlouhou dobu, narazil jsem i na tento projekt,
tady nejake naznaky jsou, ale nezkousel jsem:

http://www.linux-wlan.com/

- jeste jsem tehdy nelezl jeden zajimavý odkaz, ale už to nemuzu
nalezt

--
S pozdravem,
  JN