shanim _STEREO_ TV Tuner

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Prosinec 12 12:48:40 CET 2002

Petr Stehlik <pstehlik na sophics.cz> wrote:
> po uzasnych zazitcich a zkusenostech s ProVideo 951 (znamy _mono_ TV
> Tuner s tezkymi problemy se zvukem pod Linuxem) bych si ted rad poridil

Zdravim, taky jsem si jednu takovou potvoru koupil :-) :-( Jen bych
trochu doplnil: S prodejcem jsem pomerne dlouho zkoumal, zda obsahuje
stereo i pro TV ci nikoli. Nakonec jsme to rozlouskli: Nevim, jake
konkretni ProVideo 951 mate, ale to od 3DeMONu ma na sobe konektor pro
volitelny modul NICAM - a kdyz na sobe modul nema, je to jen mono,
ale kdyz na sobe modul NICAM ma, umi i stereo/dual. Zvuk se mi dari jakz
takz ovladat jen ve Windows XP s originalnim ovladacem a s pomoci
pv951util (ani originalni aplikace to poradne nedokaze! a s btwincap
mam stale problemy, ze pri jakemkoli zvolenem tuneru zacne byt nespolehlivy
teletext a zvuk v nekterem rezimu mono ci stereo po par vterinach po
prepnuti na nejaky kanal vypadava)...