shanim _STEREO_ TV Tuner

Zdenek Kabelac kabi na i.am
Pátek Prosinec 13 12:16:20 CET 2002

Petr Stehlik wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> po uzasnych zazitcich a zkusenostech s ProVideo 951 (znamy _mono_ TV
> Tuner s tezkymi problemy se zvukem pod Linuxem) bych si ted rad poridil
> neco, co bude splnovat par jednoduchych podminek:

Jiz v davnych a davnych dobach, kdy jeste xawtv nepodporovalo
ruzume stereo jsem si poridil Averku - k ni pak jeden
keramicky filtr a odpor  za nejakych 20Kc doprogramoval support
stereo do xawtv a od te doby jsem happy.

Nicmene to stereo preci jen mirne bruci, coz zvuk z video
nedela, ale je to funkcni a rozponava to dual lang, mono atd...

Jestli najdete kartu ktera umi ceske stereo out-of-box
pak je to asi lepsi volba - ale jinak je averka myslim
velmi dobra - pridelaval jsem tam ruzne agc apod a obraz
to ma jeden z nejlepsich jaky jsem na tv kartach videl.

Zvazte sam zda-li se vam tato uprava zda narocna ci nikoliv -
clovek s pajkou ji zvladne tak za 10minut (a to jsem
totalni amater)

http://www.tvfreak.cz/index.php?sekce=bastl&clanek=avera2

--
  .''`.    Zdenek Kabelac  kabi@{debian.org, users.sf.net, fi.muni.cz}