Apache + PHP + PostgreSQL a logovanie cinnosti

Čtvrtek Prosinec 12 15:05:56 CET 2002

On Thu, Dec 12, 2002 at 10:29:37AM +0100, Peter Mann wrote:

> mna by zaujimalo, ako vyriesit logovanie vsetkych operacii, ktore sa
> takto cez Apache + PostgreSQL + PHP vykonaju - potreboval by som
> osobitny log, kde by sa ukladala napr. ip adresa klienta, url adresa,
> parametre pri volani dalsej url (get/post), sql dotazy a podobne ...
>
> existuje uz nieco take, ci treba davat logy apacha + postgresql nejak dokopy?
>
> ide mi o monitorovanie prace uzivatela s takymto systemom .... robit
> teraz zasahy do aplikacie je prima nemozne, takze radsej by som bral
> nejake riesenie v systeme ... (zapnut debug v postgres.log, ako
> [...]

Klient bude vzdy ten Apache, takze to bude docela zbytecne zaznamenavat.
PostgreSQL nema potuchu, kdo se pripojil k Apache. V logu tedy uvidite
jen SQL prikazy.

Takze to bude chtit zasah do te aplikace. Pokud je napsana slusne, bude
volani SQL nejaka funkce, kterou jen rozsirite. Pokud to slusne neni,
bude to chtit trochu prace...

Zjisteni zpusobu logovani me stalo asi 5 kliknuti. Na www.postgresql.org
(sem jsem dosel z Google) jsem kliknul na Search a pak jsem napsal
logging. Vypadlo nekolik odkazu, mezi nimi tenhle:

http://www.postgresql.org/idocs/index.php?monitoring-stats.html

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz