Apache + PHP + PostgreSQL a logovanie cinnosti

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Prosinec 12 10:29:37 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 04:04:46PM +0100, Jan Kasprzak wrote:
> Petr Stupka wrote:
> : Nemate nekdo zkusenosti, jak se da PostgreSQL "vyladit", aby neco takoveho
> : vubec stihl vyrizovat, pokud teda vubec?
>
> 	Ja bych se pred sahanim do PG nejprve podival, kde je uzke misto
> toho serveru. Jestli swapuje a pritom se procesory flakaji, nebo jestli
> neswapuje a furt neco pocita, jestli je to user time nebo system time,
> atd.

mna by zaujimalo, ako vyriesit logovanie vsetkych operacii, ktore sa
takto cez Apache + PostgreSQL + PHP vykonaju - potreboval by som
osobitny log, kde by sa ukladala napr. ip adresa klienta, url adresa,
parametre pri volani dalsej url (get/post), sql dotazy a podobne ...

existuje uz nieco take, ci treba davat logy apacha + postgresql nejak dokopy?

ide mi o monitorovanie prace uzivatela s takymto systemom .... robit
teraz zasahy do aplikacie je prima nemozne, takze radsej by som bral
nejake riesenie v systeme ... (zapnut debug v postgres.log, ako
zaznamenavat udaje zasielane klientom na server? atd. atd.)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE