novy router znemoznil prihlaseni k poste na Atlas.cz

Novikmec Jozef Novikmec na leciva.cz
Čtvrtek Prosinec 12 15:36:34 CET 2002

> Pane Slouf, dekuji reakci. Poradte mi tedy prosim, kde zacit
> hledat problem.
> Kdyz jsme nyni posilili pamet na 64MB na nasi 75MHz pentiu,
> jede SSH ze vzdalenosti 300 km jen nepatrne lip, ale snad ani

:-) to ako rychlo ise ssh urcite nezalezi od fyzickej vzdialenosti:-) a
taktiez co sa tyka pamati, 32 v pohode staci na taky router. ale tym ze ste
tam nejaku pamat pridali, ste nic nepokazili.

> to ne. Jsme pripojeni pres mikrovlnu, signal se nam splha
> vetsinou kolem 16/90, nebo co to znamena:o)
> Internet najede pro prvniho uzivatele jako strela, ale po
> chvili se zacne router zpomalovat a pak se drzi na strasne
> pomalem chodu.

Neviem sice co znamena 16/90 ale podobne chovanie som zazil prave na
mikrovlnke na velmi chybovej linke. Skuste si vybrat nejaky server a
pingnite nanho, kolko paketov sa Vam strati.

Ta chybova linka sa spravala prave obdobne. Ked tam bol iba jeden
pouzivatel, islo mu to svizne ale akonahle bolo tych prenosov viac, zacalo
sa to spomalovat az to bolo nepouzitelne.

> Dekuji za kazdou radu..

Takze rada je, skusit ten ping a potom ak tam bude vysoka stratovost,
posurit providera aby riesil chybovost linky.

> Zajdlik

Ing. Jozef Novikmec
Systemovy inzinier pre komunikacie a bezpecnost
Leciva a.s.
Ke kabelovne 130
Praha 10 - Dolni Mecholupy

novikmec na leciva.cz