Jak pocestit www stranky.Ani ISO-8859-2-X11...rpm nezabralo.

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Čtvrtek Prosinec 12 19:05:51 CET 2002

parent na email.cz wrote:
> Nezlobte se, jsem z toho uz jelen.
> Zkousel jsem ted Mozillu a ta zobrazuej diakritiku hezky. Ale Konqueror hazi namisto hacku a carek jen znak otaznik. Muzu nastavovat jake chci kodovani.
>
> Z.

Řekl bych, že otazník se vyskytuje, pokud se znak v dané znakové sadě
nevyskytuje.
Podívejte jaké máte nastavené fonty v konqueroru.
Nastavení > Nastavit: Konqueror > Prohlížeč Konqueror > Vzhled

Tady zkuste nastavit jiné fonty a porovnat výsledek.

Zkuste nám napsat, jakou máte distribuci, verzi KDE, jestli vám fonty
ještě někde zlobí.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)