Jak pocestit www stranky.Ani ISO-8859-2-X11...rpm nezabralo.

Bronislav Klapuch bk na net2001.cz
Pátek Prosinec 13 12:55:58 CET 2002

Marián Kyral wrote:

> Řekl bych, že otazník se vyskytuje, pokud se znak v dané znakové sadě
> nevyskytuje.
> Podívejte jaké máte nastavené fonty v konqueroru.
> Nastavení > Nastavit: Konqueror > Prohlížeč Konqueror > Vzhled
>
> Tady zkuste nastavit jiné fonty a porovnat výsledek.
>
> Zkuste nám napsat, jakou máte distribuci, verzi KDE, jestli vám fonty
> ještě někde zlobí.

Bud je chyba u mně, nebo vidím, že s každým vaším dotazem otevíráte další a
další thread (adresovámo parent na email.cz).

Snad tedy k věci.
Konqueror si nemohu vynachválit. Pouze některé pluginy na Makromedii hledá
marně. Pan Kyral popisuje snad jediný správný postup. Pokud ani tento
nedokážete aplikovat, Popíšu přesně, jaká data v popisovaném formuláři mám
já ve funkční konfiguraci - standartně.
Standardní písmo = (prázdný řádek)
Ostatní druhy písem by měly být standartní a na váš problém nemající vliv.
Výchozí kodování : Používat znakovou sadu jazyka
Tudíž ještě zkontrolovat v nastavení KDE (Ovládací centrum > Osobní
nastavení > Země a jazyk > Český
(IMHO pokud vám jede Mozilla v pořádku, mělo bu to být dobře).
Tak jako tak by se (IMHO) nemělo vnucovat kodování natvrdo, to by měl
prohlížeč poznat z webové stránky (pokud je dobře napsaná).

Pokud nepůjde nastavení ani pak, a nespokojíte se s Mozillou (případně se
vám na to někdo znalý nekoukne), můžete ještě vždycky použít to, co známe z
windows : smazat a nově instalovat  :o)    - a pokud necháte standartní
nastavení, mělo by to fungovat bez problémů tak, jako nám ostatním.

P.S. Nepředpokádám, že sledujete pořád stejnou stránku, která je napsána v
jiném kodování a nemá obsloužený Content-Type.

B.Klapuch