copact flash na USB & linux

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Čtvrtek Prosinec 12 21:21:18 CET 2002

On Wed, 11 Dec 2002 16:23:32 +0100, Michal Cihar wrote:

: predpokladam bug nekde v usb-storage, zatim jsem to nemel cas zkoumat...
: Je tu nekdo komu 512MB (a vetsi) usb-storage class zarizeni funguje?

1 GB Microdrive, citacka Xelo (taky "komin" CF / SD / Smartmedia +
2-portovy USB hub) pripojena cez iny USB hub, 2.4.19 vanilla,
moduly usb-storage, uhci, usbcore. Skusal som kopirovat
asi 700 MB - bez jedineho problemu. Rychlost nic moc
(asi 750 kB/s), ale na to, ake je to mrnave...

Na druhej strane som uz zazil lockup s inymi kartami, takze
nejaky ten bug podozrievam tiez.

Zdravi
--
                                 Stano