řadič Highpoint HPT372

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Prosinec 12 22:58:44 CET 2002

On Tue, Dec 10, 2002 at 09:07:16AM +0000, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Takze ze by to jelo s 2.4.40-ac1 ? Vyzkousejte..

Zkusil jsem 2.4.20-ac2 a běhá to k mé naprosté spokojenosti. Rychlost
45 MB/s, dokonce stoupla rychlost čtení z cache na 305 MB/s. A hlavně
se to nepere s emu10k1, usb-uhci ani ext3. Teď jsem jen zvědav, jestli
to půjde nějak bezbolestně zkřížit se SuSE jádrem. Díky za radu.

Poučení: příště se podívám do archivu lkml. Dosud jsem byl zvyklý při
problémech s IDE prohlédnout people/hedrick a když nebylo řešení tam,
nebylo nikde. Jenom mne překvapuje, že tu zmínku o ac1 přehlédl Google.

                                                        Michal Kubeček