Dualboot win2k / rh8.0: podivny problem

Karel Kral co-as na quick.cz
Pátek Prosinec 13 07:17:59 CET 2002

Dobry den,

Dne st 11. prosinec 2002 13:44 jste napsal(a):

> Muzete mi nekdo vysvetlit, cim to muze byt? Takove instalace
> (Win2K/Linux) jsem delal jiz mnohokrat, ale toto se mi nikdy nestalo.
> Neni mi jasne, jak mohou Win mazat/poskodit Linuxu na uplne jine
> partisne journal od ext3.
>
> Uvitam vsechny namety i uvahy. Dlouho jsem hledal pres google, ale v
> podstate nic jsem nenasel

Taky jsem delal instalace nekolikrat. Pokud se instaluji WIN jako druhe tak
sice premasti hda1, ale jen jednou. Je treba totiz nastavit ve WIN (spravci
disku), aby si hda1 (a swapu) nevsimal.

(provozuju takhle nekolik systemu a nemam zadne problemy. A je jedno v jakem
poradi jsem Win9x, Win2k, WinXP, RH, SuSE, Debian instaloval)

Karel Kral