chyba v partition table

Petr's mailing list at seznam dot cz lists na seznam.cz
Pátek Prosinec 13 07:30:09 CET 2002

On Thu, 12 Dec 2002 11:15:26 -0000
"Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz> wrote:
> Uz jste se tady na to ptal jednou, ne?

Mate pravdu ptal.Jelikoz jsem se nedozvedel, jak bych se mohl dopidit k tomu, zda je partition naborena nebo neni, tak jsem poslal dotaz jeste jednou.

> POkud fdisk nerika nic, tak je to asi dusevni problem cfdisku.
Fdisk mi rika akorat tohle:
[root na klara kviti]# fdisk /dev/hda

Poeet cylindru tohoto disku je nastaven na 4866.
Na tom není nic špatného, ale jeliko3/4 je to více ne3/4 1024,
mu3/4e za ureitých okolností dojít k problémum s:
1) s programy souštinými poi startu (napo. staré verze LILA)
2) s programy pro správu diskových oddílu z jiných OS
   (napo. DOS FDISK, OS/2 FDISK)

Poíkaz (m pro nápovidu): x

Poíkaz pro odborníky (m pro nápovidu): v
Celkový poeet alokovaných sektoru (78176985) je vitší ne3/4 maximum (78172290).
Je to v poradku nebo je partition fakt nemocna?

> Mozna mu vadi ta halda partisnu co tam mate nadelane.
Je to mozny. Jak jsem sveho casu partitionoval disk, mam pocit, ze cfdisk snasel i vic partiotions nez mam nyni.

Diky Petr