sekani pocitace

Matthes ornest na mistral.cz
Pátek Prosinec 13 15:14:07 CET 2002

Zdravim,

mam nasledujici problem a nedari se mi prijit tomu na kloub:

pouzivam RedHat 7.3 na stroji AthlonXP 1700+, 256 MB RAM, prostredi KDE
3.0. Stava se mi, ze pocitac v intrevalu cca 10 vterin na chvilicku
jakoby zatuhne, asi tak na 1/2 vteriny, pak jede normalne dal. Deje se
tak napr. pri manipulaci s okny (presouvani, zmenseni nebo obnova z
panelu...), ale i pri obycenych cinnostech jako psani. Je to videt napr.
i kdyz bezi screensaver - proste se na tu zhruba 1/2 vterinu zastavi...
Deje se tak ale nepravidelne, takze neumim urcit pricinu.
Je to neprijemne, zvlast kdyz si treba poustim mp3 v XMMS - seka se
prehravani atp.
Nejsem s to prijit na to, cim to muze byt. Dela to jen pri praci v
X-kach, na konzoli nebo pod Win2k je v pohode.
Netusite, cim to muze byt?

diky za kazdy napad, uz me to dost otravuje
Matthes